fredag 30. mars 2007

Endelig påskeferie, så da skulle postingen være i boks:)

Heisann. En del på etterskudd melder jeg at et eller annet amerikansk magasin(tror det var computerworld) kåret helpdesk-sketsjen til Øystein, meg og Knut Nærum til verdens beste it-relaterte sketsj på Youtube. Det er jeg helt enig i. Føler meg forresten veldig gammeldags når jeg skriver sketsj hele tiden, men det heter nå sketsj, så hvorfor ikke kalle det sketsj?

Har jo vist dere den før da, men den er jo så bra at den fortjener å bli vist igjen. Her har dere den i en del bedre bildekvalitet, og forbedret teksting, for de av dere som måtte trenge det:



Og som ikke det var nok, de har laget en versjon 2.0 også, så her er den:



Påskeferie er herlig

5 kommentarer:

Kjersti sa...

Fårr enn ekkel edderkopp :P

Per Fredrik sa...

Det kan så være, men du trenger da ikke si det høyt, stakkars edderkoppen kan vel ikke noe for hvordan den ser ut?

Den er forøvrig helt tam:)

Anonym sa...

Så var den heftige oppdateringa da, som du lovte i servicemeldinga? :)

Per Fredrik sa...

Jeg kan ikke gjøre annet enn å legge meg paddeflat. Har hatt evig mye å gjøre, mye mer enn jeg hadde ant på forhånd, og all tiden jeg hadde satt av til å skrive på bloggen er blitt spist opp. Egentlig her jeg fem minutter til å skrive på nå, men likevel velger jeg å la være denne gangen. Derimot, i morgen er det helligdag. Det betyr at det ikke er vanlig reklame på TV, og det betyr at jeg ellers ikke kommer til å gjøre så fryktelig mye. Gjett om jeg får tid til å skrive da?

Anonym sa...

Så det er altså den vanlige reklamen på TV som stjeler skrivetida di? Typisk reklamen..