torsdag 5. april 2007

Forlovelse...

Da er det bare å gjøre det offisielt. Jeg har forlovet meg.
Akkurat som de gangene jeg har spist alt for mye, rett og slett forspist meg, har jeg nå lovet mer enn hva jeg kunne holde. Jeg hadde planer om å legge ut nye poster hver dag denne påska. Men lite visste jeg da, at jeg aldri skulle få tid til sånt. Sånn er det vel når man pusser opp, tenker jeg... Det ble rett og slett for lite ferie til tider, og av og til faktisk for mye ferie til at jeg kunne veien til tastaturet. Bedre blir det jo ikke av at vi reiser vestover fra i morgen. Misforstå meg helt rett, jeg gleder meg fryktelig til serieåpning mot viking, kanskje legger jeg ut bilder senere fra den kampen, men det fratar meg muligheten til å bruke kreativiteten foran dataskjermen. Men. Nok om meg. Over til dagens (første) post:

Jeg trodde at jeg hadde lagt ut fryktelig mye youtubefilmer på sida mi. Og det har jeg jo. Jeg håper forresten det ikke gjør noe at jeg bruker bloggen til å vise dere artige videoer. Hvis det gjør noe, så får dere si ifra, så skal jeg se på saken. Kan uansett ikke si for sikkert at jeg slutter med det for det. Som dere sikkert skjønner, lader jeg nå opp til litt bevegelig moro her, så dere som ikke liker det, får bare la være å scrolle nedover. For nå kommer det.

Alle er jo glade i å dumme ut Presidenten i USA nå og da. Til og med Bush selv:

Ingen kommentarer: