torsdag 26. april 2007

En uoffisiell post... Ikke si det til noen...

Nå vet jeg hvilken avis jeg skal slutte å lese med øyeblikkelig virkning. Morgenbladet. Ikke at jeg noen gang har gjort det da. Så jeg vet ikke hva jeg går glipp av. Men en ting vet jeg, at en fast spalte av Gerd-Liv Valla blir en fast spalte av Gerd-Liv Valla for mye. Derfor skal jeg aldri ta i en Morgenbladet-avis.

Ellers er det uoffiselt møte for alle utenriksministerne i NATO, eller OTAN for min faste franske leser, i Oslo for tida. Uoffisielt møte altså. Jeg lurer litt på det. For det er visst digert sikkerhetsoppstyr, jernring og greier. For dette er altså uoffisielt. De kommer egentlig bare på besøk, tilfeldigvis samtidig til Oslo. Og så må de sperre av hele byen? De skal egentlig bare prate litt sånn uoffisielt sammen. Off the record liksom. Men pressekonferanse skal de ha. Og digre fly. Men det har de vel uansett, hvor enn de reiser, de tenker da på miljøet:)


Hvorfor ikke bare ha et offisielt møte i samme slengen når vi først har dem samlet da?

Dessuten vil jeg vel bare kommentere at en som mener han er på vei til å bli den nye John Fredriksen bør ha litt flere enn bare 20 bananer å skryte av...








Og har dere sett den nye Bush-dansen?

Ingen kommentarer: