tirsdag 10. april 2007

Snart slutt....

Du, altså... Du, hvordan... Du, hvor mange... Du, hva... Du, har du... Du, kunne du tenke deg å... Du, kan jeg... Du, er det lenge igjen?
Plagsomt hva? Lukk øynene.
Tenk deg at du prøver å følge med på en fotballkamp. Du gjør det, ja?Bra.Så er stadig vekk en dame som prikker deg på skuldra. Etter hvert prøver du å ignorere henne. Det går ikke. Hun er der hele tiden. Bak deg. Med hånda godt planta på skuldra di. Man kan miste fatningen av mindre. Derfor beundrer jeg denne fyren for hans tilsynelatende enorme tålmodighet...


Det regnet igår. Det var til tider også en smule kaldt. Heldigvis er Viking stadion en moderne stadion. Selvsagt har de varmelamper hengt oppunder taket. Så bra, tenkte jeg med en gang. For jeg hadde sett på de lampene som hang under taket bortenfor der vi satt. Tenkte ikke mer over det, sånn med det første. Men etter hvert lurte jeg på hvorfor effekten av disse varmeapparatene uteble. Svaret lå rett opp og til høyre...



Åja, du var på viking-rosenborg i går du! Hvordan var kampen? Joda, ballen var faktisk fremdeles rund den...

3 kommentarer:

Kjersti sa...

Va du i Stavanger, åsså sa du ingenting?? :P

Per Fredrik sa...

Var nok det du, du skulle jo sagt i fra om at jeg burde sagt at jeg skulle til stavanger da:)

Kjersti sa...

Ja, kanskje dæ... Oki, du æ ynnsjylt :)