torsdag 1. mars 2007

KJEDELIG!"!"!

Igår var det kjedelig da. Sånn helt plutselig ble bare alt veldig kjedelig. Et tilfelle av akutt kjedsomhet. Lot være å skrive i bloggen, sånn for sikkerhets skyld.

I dag regnet det. Faktisk. Men så er det første vårdag, eller noe sånt idag. Så våren er vel på vei. Men litt forsiktig av seg er den jo. Det er jo stort sett ganske hvitt av seg her enda. Men det er vel bare sånn våren fungerer. Sakte, men sikkert tar den kvelertak på snøen. Også forsvinner den. Hvordan vet man egentlig når våren går over til sommer? Jeg sa jo at våren var kommet tidligere i forrige måned. Og så kom det snø. Er det ikke sommeren som kommer etter våren likevel? Er den globale oppvarmingen skyld i en korttidshukommelsesvikt av de sjeldne? Er det derfor årstidene kommer og går i tilsynelatende helt tilfeldig rekkefølge? Eller enda verre, kan det være at jeg tok feil da jeg annonserte våren tidligere i vinter?

Sånn egentlig, så vet jo alle hvorfor jeg sa at våren var kommet så tidlig som tidlig i februar eller noe. Kanskje virker det denne gangen óg?

Til slutt vil jeg bare si at nå har jeg helt glemt hva jeg egentlig skulle skrive idag, så det får bli med dette. Jeg kommer kanskje på det til i morgen. Og forresten, tusen takk for invitasjonen Eivind, bare så synd at jeg ikke visste at mobilen var tom for strøm, vi får ta det igjen på borgen en gang;)

Ingen kommentarer: