fredag 16. mars 2007

Unnskyld...

Det var aldri meningen å la dere vente så lenge. 13 dager har det gått, og jeg har fått tusener på tusener av henvendelser. Alle lurer jo på hvorfor jeg ikke har skrevet noe. Og jeg må si, jeg skjønner dere jo godt. For det har gått så mye som 13 dager siden sist. Og det er lenge det. Nesten to hele uker. Men bare nesten.

Men for å være helt ærlig, det har ikke vært så mange tusen som har skrevet til meg, og spurt om jeg snart skulle skrive på bloggen min. Ikke hundre engang. Ikke en eneste en faktisk. Jeg lurer litt på det der. Og jeg tror jeg har funnet løsningen. For jeg har fått så mye mail i det siste. Han derre fyren jeg skrev om for ei stund sida, han fra afrika, med alle pengene. Han har visst slektninger. Og alle disse har akkurat samme problemet som han selv. Eller liknende ihvertfall. De har iallefall sendt meg masser av mail, og bønnfalt meg om å la dem sette penger inn på kontoen min. Og det er antakeligvis derfor ingen av deres e-poster har kommet igjennom. Jeg må bare si igjen: Beklager.

For å komme meg selv i forsvar littegranne, om det jeg får lov å si det slik, så har jeg vært veldig opptatt i det siste. Det har ikke vært måte på. Hektisk både opp og ned og på tvers i mente osv. Forrige helg var man jo til Rogaland en tur. Fysikk og familiebesøk på en langweekend. Kjekt. Men dere aner ikke hvor slitsomt det er å være opptil 20 timer frivillig på skole, fordelt på to dager. Man sover fort godt om nettene da.

Men nå, nå altså. Nå skal det slappes av. Helt til neste helg. Da er det Stjerner på gang. På Borgen. Da nytter det ikke å slappe av lenger. Da skal det arbeides. For at alle dere, som selvfølgelig for lengst har satt av lørdag den 24. mars, skal få en luftttrykkkanonbra kveld. Og for alle dere som av en eller annen grunn lurer på om dere skal komme eller ikke; det er bare å komme... Altså, jeg repeterer, dere kan bare komme. Hadde jeg kunne overført min hypnotiske kraft gjennom pc-skjermen, hadde jeg brukt den nå. For dere skal komme. Det begynner kl 20.00. Men det kommer jeg tilbake i løpet av neste uke. (Jeg er sikker på at dere kommer om jeg gjentar det ofte nok, derfor vil jeg gjøre nettopp det. Gjenta det altså...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei,endelig var du tilbake igjen:)

StippeMarit sa...

Sisten du har den! :) skjekk min blogg for regler!!