lørdag 26. mai 2007

Here it goes again...

Okei, må bare innrømme en ting. Det fantes internett i utlandet.
Det var deilig å være på Lerkendal da Rosenborg scorte det første målet mot ik Start etter fem-seks minutter. Og det var heldigvis tak på Lerkendal. Dessverre var det ikke tak på utsiden, eller over taxi-køen.
Jeg skal ikke innrømme at det var jeg som tente på bryggene i Trondheim, selv om det selvfølgelig kan virke litt vel tilfeldig.
Nei, jeg gikk ikke i tog i Trondheim, men vi sov i tog til og fra Trondheim.
Nei, jeg har ikke vært nevneverdig på skolen den siste uken, men jeg har vært oppe i fysikk-eksamen, - muntlig. Og er veldig glad for å være ferdig med det.
Og ENDELIG er løvene kommet til Norge. Hjem, som Fvn kaller det.
Okei, litt mer enn en ting, men hoderegning er for pyser.

Jeg vurderte helt fram til nå, om jeg skulle droppe avsnitt den første posten min på nesten en måned, men i stedet går jeg for å skrive en skikkelig lang setning i stedet, rett og slett for å gjøre det mer oversiktlig, for slik vil man gjerne ha det, her på internett, selv om denne lange setningen gjør at du allerede lengter etter å trekke pusten, men da skal du tenke på at du har mer enn nok luft i lungene til å holde pusten i 3-4 minutter, i tillegg til alt oksygenet som er i blodet fra før av, som gjør at du kan la være å puste fysisk i opptil seks og et halvt minutt, bare du klarer å legge fra deg det faktisk psykiske behovet for å puste fysisk, og er veldig god på det. Det er dessverre ikke jeg, merker det svartner for øynene mine. Haha, sier du, det var jo ingen problem, dette. Neida, ikke for du som leser, men det tar jo tross alt mye lenger tid å skrive, det er jo jeg som sitter å må finne på alt dette vaset!!!

Men jeg skal ikke misbruke mer av tida mi, og ikke minst deres, ihvertfall ikke etter jeg har fortalt dere om elgen som gikk over en elv og ble rein.
Så var det gjort.

1 kommentar:

Anonym sa...

R*******g - Start er tabuemne. Ytringsfrihet er latterlig..